آهنگری، سعیده
یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]
ا
ابراهیمی، سید فواد
پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]
اسفندیاری، رجب
پیچیدگی صرفی نوشتار زبان آموزان ایرانی با سطح زبانی مبتدی متوسط در سبک های نگارشی توصیفی، توضیحی و روایتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 237-267]
اسلامی، زهره
بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبانآموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]
اشرف، حمید
مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]
ایماندار، سمانه
پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]
امیدبخش، علیرضا
تأثیرات داستان سرایی و داستان خوانی در درک و بیان شفاهی زبان آموزان انگلیسی پیش متوسط [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 335-354]
امینی، بهمن
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
ب
بیات، عباس
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
باقرکاظمی، مرضیه
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
بلوری، مریم
طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بینالمللیسازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]
به آفرین، سید رضا
تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیتهای مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]
بهنام، بیوک
یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]
پ
پارسائیان، سیده فهیمه
کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]
ج
جعفری، هاجر
پیچیدگی صرفی نوشتار زبان آموزان ایرانی با سطح زبانی مبتدی متوسط در سبک های نگارشی توصیفی، توضیحی و روایتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 237-267]
جلالی، مهری
ایجاد و ارزیابی توانش بین فرهنگی از طریق مصاحبه های بوم شناختی در بافت بومی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-144]
ح
حدیدی، نسرین
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
د
درخشان، علی
بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبانآموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]
دهقان، فرزانه
ساخت گفتمانی مهارت نوشتاری تخصصی: مطالعه موردی پیشرفت از نقش غیرحرفهای به مشارکتکننده در یک جامعهی گفتمانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 95-119]
ر
رحمانی، معصومه
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
رستمی ابوسعیدی، علی اصغر
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
رضوانی، احسان
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
ز
زارعی، غلامرضا
پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]
زندمقدم، امیر
طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بینالمللیسازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]
س
سازگار، زینب
مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]
سپهری، مهرداد
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
سیری، مسعود
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]
سعیدیان، عبدالباسط
نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]
سلطانی، کیمیا
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
سلیمانی فرد، فائزه
یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]
ش
شاکر خوشرودی، محمد
تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیتهای مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]
شفیعی، سجاد
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
ص
صفدری، سعید
انگیزه تکلیف و انتقال یادگیری در میان تکالیف: مورد یادگیری حرف تعریف معین انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 203-232]
ط
طاهری، مرتضی
طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بینالمللیسازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]
ع
عامری، علیرضا
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
عباسیان، غلامرضا
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
علوی، سید محمد
بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاهها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]
ف
فتحی، جلیل
پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیشبینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ق
قاسمی، لیلا
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
قندهاری، ندا
بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبانآموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]
ک
کاردوست، امیر
نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]
کرمی، حسین
بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاهها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]
کوهی، داود
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
کوهپایی نژاد، محمد حسین
بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاهها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]
گ
گرشاسبی، کژال
کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]
م
محمددخت، فرنوش
پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیشبینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
محمدی درآباد، علی
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
محمد قادر، عماد
تأثیر آموزش مرحله ای بر مهارت های تفکر انتقادی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 145-170]
محمودی، کیوان
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
محمودعربی، مه سا
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]
مطلب زاده، خلیل
مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]
مفتون، پرویز
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]
مولایی، بهرام
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
ن
نصری، مهدی
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
نظریان، بهروز
پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]
نیکوپور، جهانبخش
تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیتهای مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]
نمازیان دوست، احسان
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
نورزاده، سعید
پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیشبینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ی
یوسفی، نورالدین
تأثیر آموزش مرحله ای بر مهارت های تفکر انتقادی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 145-170]