آ

  • آهنگری، سعیده یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]

ا

  • ابراهیمی، سید فواد پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]

  • اسفندیاری، رجب پیچیدگی صرفی نوشتار زبان آموزان ایرانی با سطح زبانی مبتدی متوسط در سبک های نگارشی توصیفی، توضیحی و روایتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 237-267]

  • اسلامی، زهره بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبان‌آموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]

  • اشرف، حمید مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]

  • ایماندار، سمانه پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]

  • امیدبخش، علیرضا تأثیرات داستان سرایی و داستان خوانی در درک و بیان شفاهی زبان آموزان انگلیسی پیش متوسط [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 335-354]

  • امینی، بهمن تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]

ب

  • بیات، عباس تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]

  • باقرکاظمی، مرضیه بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]

  • بلوری، مریم طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بین‌المللی‌سازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]

  • به آفرین، سید رضا تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیت‌های مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]

  • بهنام، بیوک یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]

پ

ج

  • جعفری، هاجر پیچیدگی صرفی نوشتار زبان آموزان ایرانی با سطح زبانی مبتدی متوسط در سبک های نگارشی توصیفی، توضیحی و روایتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 237-267]

  • جلالی، مهری ایجاد و ارزیابی توانش بین فرهنگی از طریق مصاحبه های بوم شناختی در بافت بومی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-144]

ح

  • حدیدی، نسرین بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]

د

  • درخشان، علی بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبان‌آموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]

  • دهقان، فرزانه ساخت گفتمانی مهارت نوشتاری تخصصی: مطالعه موردی پیشرفت از نقش غیرحرفه‌ای به مشارکت‌کننده در یک جامعه‌ی گفتمانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 95-119]

ر

  • رحمانی، معصومه بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]

  • رستمی ابوسعیدی، علی اصغر استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]

  • رضوانی، احسان درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]

ز

  • زارعی، غلامرضا پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]

  • زندمقدم، امیر طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بین‌المللی‌سازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]

س

  • سازگار، زینب مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]

  • سپهری، مهرداد بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]

  • سیری، مسعود طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]

  • سعیدیان، عبدالباسط نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]

  • سلطانی، کیمیا بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]

  • سلیمانی فرد، فائزه یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]

ش

  • شاکر خوشرودی، محمد تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیت‌های مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]

  • شفیعی، سجاد بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]

ص

  • صفدری، سعید انگیزه تکلیف و انتقال یادگیری در میان تکالیف: مورد یادگیری حرف تعریف معین انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 203-232]

ط

  • طاهری، مرتضی طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بین‌المللی‌سازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]

ع

  • عامری، علیرضا بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]

  • عباسیان، غلامرضا استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]

  • علوی، سید محمد بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]

ف

  • فتحی، جلیل پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیش‌بینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]

ق

  • قاسمی، لیلا درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]

  • قندهاری، ندا بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبان‌آموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]

ک

  • کاردوست، امیر نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]

  • کرمی، حسین بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]

  • کوهی، داود بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]

  • کوهپایی نژاد، محمد حسین بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]

گ

  • گرشاسبی، کژال کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]

م

  • محمددخت، فرنوش پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیش‌بینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]

  • محمدی درآباد، علی استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]

  • محمد قادر، عماد تأثیر آموزش مرحله ای بر مهارت های تفکر انتقادی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 145-170]

  • محمودی، کیوان تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]

  • محمودعربی، مه سا طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]

  • مطلب زاده، خلیل مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]

  • مفتون، پرویز طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]

  • مولایی، بهرام استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]

ن

  • نصری، مهدی بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]

  • نظریان، بهروز پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]

  • نیکوپور، جهانبخش تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیت‌های مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]

  • نمازیان دوست، احسان درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]

  • نورزاده، سعید پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیش‌بینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]

ی

  • یوسفی، نورالدین تأثیر آموزش مرحله ای بر مهارت های تفکر انتقادی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 145-170]

login